Wanna read this blog post in another language?

torsdag 29 november 2012

Försöker tänka positivt, därför kommer några saker som jag gillar...

Ville bara visa er den här skylten som jag stötte utanför en affär med bebisgrejer igår när vi var ute och tittade på ny vagn... Jag gillar!

 
 
Läser den ena statusuppdateringen efter den andra på facebook om det överjävliga vädret ni har där hemma, nu verkar det lite bättre med snö som lyser upp och till helgen ska ni visst på sol och en del minusgrader. Vill inte verka skadeglad eller något men vi har fortfarande ganska så skönt. Fick min nya kamera igår och passade på att ta en bild på min frukost-utsikt imorse:
 
Gillar den också!
 
Slutsats: Några saker har inte gått så bra för oss, typ det där med vagnen, men eftersom vi har så härligt väder så känns livet ändå ganska rättvist.

 
Because I´m worth it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar