Wanna read this blog post in another language?

tisdag 27 november 2012

Förbannade #&%%&/!

Det här med våran vagn har ju blivit lite av ett skämt (det börjar så smått likna följetongen med vår förra bil), efter 2 dagars nyttjande av det nya hjulet (som vi väntade nästan 3 veckor på medans det låg och samlade damm på fedex-kontoret här i Tempe..) har vi idag fått punka IGEN! Jag är lite för arg fortfarande för att kunna skriva om det, dessutom tror jag att det kanske inte är superintressant för er att läsa om (oftast skriver jag för att ni ska få veta vad vi håller på med här borta men då och då kommer ett inlägg som bara är för min skull, för att jag ska få ur mej något som bara måste ut...). Man kanske kan sammanfatta det hela som att kombon lufthjul på barnvagn och gator som tydligen är fulla av kaktustaggar är inte helt bra. Den är ÖVERJÄVLIGT DÅLIG!
 
 
Bestämmer mej nu för att skjuta upp det problemet till imorgon och istället sjunka ner i soffan med en kopp kvällskaffe.. Detta kanske kan distrahera mej lite:
 

Just nu på en TV nära mej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar