Wanna read this blog post in another language?

måndag 25 mars 2013

Rocky Point från my point of view!

Hej stackars försummade blogg! Jag skyller på en intensiv och rolig helg i Mexico på ett hotell med lite svajig internetuppkoppling... För att gottgöra kommer här en bildbonanza från helgens alla äventyr. Nu är vi i allafall tillbaka hemma och en knapp vecka återstår innan våra gäster återvänder till Sverige, jag tror att jag kommer uppdatera bloggen lite tätare när jag inte har massa folk här hemma hela dagarna att prata med. Men nu; Rocky Point/ Puerto Peñasco i bilder!

Jacken spexar i barnpoolen med sin sprut-haj

Fint läge för poolområdet och jättehärligt att avnjuta en röd solnedgång från den där bubbelpoolen...

Lilla Teddot har blivit så stor... och gillar också att bada!

En solnedgång från vår balkong.

Vi köpte mango från ett litet stånd på stranden

Dessa solnedgångar alltså, man kan inte se sig mätt!

Hittade ett hål på stranden där vi stoppade ner Ted, han var dock lite för tjock och fastnade på mitten...

Martin och jag fick en halvdag på egen hand, då hyrde vi en ATV och körde Rally i sanddynerna...

...följt av lunch på en supermysig uteservering precis vid havet.

Sen festade vi loss på Piña Coladas i ananas!

Ted älskade att krypa runt i sanden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar