Wanna read this blog post in another language?

lördag 19 januari 2013

Sjutton...

...vad veckorna går fort, känns som att det var igår som jag skrev inlägget om handlingen men idag är det redan lördag igen!

Idag hade vi familjetid hos frisören, hittade en salong som har en bil som barnen får sitta och det kändes klockrent för oss. Dessutom kunde Jack och jag få tider efter varandra. Han var som vanligt jätteduktig och klippningen blev riktigt bra. För min del var det mest en trimning av topparna, försöker ju spara ut håret till långt för första gången i mitt liv. Klippningen är jag nöjd med men stylingen hade ju kunnat vara lite mer 2013 och lite mindre 1998. Men jag bjussar på den :) Det har blivit sommarväder igen förresten. idag var det säkert 20 grader varmare än i början på veckan (och 20 till blir det i sommar så det är bara att passa på att njuta nu). Älskar att kunna gå i kortärmat i januari!

Före med blött hår...

...och efter. Man fick en klubba när man var klar. 
Antar att jag inte var så duktig för jag fick ingen :)

Kommer ni ihåg när Jennifer Aniston var värsta stilikonen? Tror jag gick i högstadiet då.

Stannade på en stor second hand-butik på vägen hem. Köpte lite vårkläder till barnen, allt på bilden d v  s 4 par shorts och 3 tishor gick på sammanlagt 15 dollar (typ 100 kr). Hummershortsen är till den blivande marinbiologen såklart!

Martin slog till på en riktig kioskvältare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar