Wanna read this blog post in another language?

lördag 31 augusti 2013

Lördagshälsning

Efter att ha handlat allt vi skulle behöva för ett halvår i ide (kändes det som) så traskade vi ner till poolen i eftermiddags. Det känns faktiskt lite lyxigt att ha tillgång till pool nu när jag har förstått att verkligen inte alla har det, att vara blöt är egentligen det enda sättet att orka vara utomhus just för tillfället.

Men jag klagar inte, nu går ju vi mot det bästa halvåret här borta medans jag vet att även om hösten kan vara härlig i Sverige så är inte regniga mörka novemberdagar det bästa jag vet direkt. Imorgon blir det utflykt och kanske lyxar vi till det med ett restaurangbesök också. Vi måste ju fira att Arizona-hösten snart är här!

Inget bus i den blicken inte...

Två av mina fina!

Han spenderar mer tid under än över vattenytan

Ett halvhjärtat försök till gruppfoto, ni ser ju hur entusiastiska de andra två är...

Skoj i poolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar