Wanna read this blog post in another language?

onsdag 5 december 2012

Jag intervjuar Jack

Vi testar med ett videoklipp idag, med min nya kamera kan jag ju att filma i HD men tyvärr märks det inte alls när man tittar på filmen i bloggen (nåt med hur blogger hanterar videomaterialet). Vet inte hur jag ska få bildkvaliteten bättre men jag hoppas ni har överseende med det för innehållet är fint. Jack har ju blivit fantastiskt duktig på engelska med tanke på att vi inte ens har varit här 2 månader än, här får ni se och höra hur det kan låta :)


2 kommentarer:

  1. Så fort Jack lär sej och vilken nytta han kommer att ha av språket. Bra jobbat Jack och Veronica för inspelningen. /farfar Lasse.

    SvaraRadera
  2. Åh så bra uttal och att Jack kommer ihåg alla ord, fantastiskt! Så intelligent kille, tycker mormor,

    SvaraRadera