Wanna read this blog post in another language?

torsdag 20 december 2012

Grötpuss anyone?

Det händer inte jättemycket här borta just nu. Förkylningsstatusen idag är väl aningen bättre och vi planerar en liten utflykt till mataffären i eftermiddag, mer spännande än så blir det nog inte. Det ryktas om att M ska försöka ta sig till jobbet imorgon men det har vi inte sett än. Han menar att han vill jobba lite för att kunna känna sig ledig sedan, och det är klart att man inte känner sig jätteproduktiv när man har varit hemma nästan 2 veckor. Nästa år blir det flu shot för min del i alla fall, tänker inte riskera att åka på den här skiten än gång till om jag inte måste. Tänker här och med  sluta gnälla och klaga, det känns extra fånigt när jag vet de som har det mycket värre just nu (styrkekram till er!)men eftersom jag inte har något annat att skriva om så får ni en liten filmsnutt på Teddan istället. Ni som tycker att det är lite äckligt med bebisar och kladd kan ju titta på något annat, själv tycker jag att han är rätt söt :)


Någon som vill ha en grötpuss av det här lilla monstret?

2 kommentarer:

  1. Massor av pussar och kramar till er alla för att det nu verkar vända. Oh så skönt, veta att ni kan dra iväg till Las Vegas och roa er. Hälsningar från jultomten och mor-mor.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna ta en grötpuss av lilleman om det vore möjligt;). Det är bra att du gnäller och klagar Veronica, skiten måste ut ur skallen. Hoppas ni kvicknar till något sånär till helgen. / farfar Lasse.

    SvaraRadera