Wanna read this blog post in another language?

söndag 26 maj 2013

antiklimax?

 
Ibland brukar jag roa mej med att gå in och kika på statistik över bloggen. Fantisera över vem det är som sitter i Sydkorea och klickar bland mina bilder (42 gånger totalt sedan i oktober, kan väl knappt vara en slump då?), jag har 119 klick från Ryssland och 21 i Danmark. Undrar vilka det är? Jag känner ingen där vad jag vet.

Men det roligaste kom när jag härom dagen skulle kolla mina trafikkällor och vilka ord folk har googlat på för att komma hit. Haja besvikelsen hos de två som googlat "smisk på rumpan" och kommit till den här bloggen. Antar att de letade efter något lite mer...eh... spännande :)


Ha en awesome söndag folks (var i världen ni än befinner er, och hur ni än kom hit)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar