Wanna read this blog post in another language?

tisdag 2 april 2013

Hemma och stäääädar idag

Har sovit lite bättre inatt. Ted måste också kännt sig ganska så utvilad eftersom han sköt på morgonsovet en hel timme, nu återstår bara att se hur länge han sover och om det blir någon mer lur idag. Risken finns annars att vi får tampas med en rejält trött kille ikväll, spänningen är oliiiidlig men den som lever får se.
Vänta bara, du tror att du vet vad trötthet är men jag har knappt börjat än..

Jack har återupptäckt "In the night garden" på youtube och vill nu likt makkapakka städa överallt med en liten svamp. Han var så ivrig att han väckte mig imorse med att säga: Vakna mamma, det är morgon nu. Du är glad och vi ska stäääda! Antar att han kände av att jag inte var som en solstråle igår och nu ville försäkra sig om att den här dagen skulle bli bättre. Ja, man kan ju inte bli annat än glad av att vakna på detta sätt så nu har jag försett honom med vatten i en hink och en svamp och släppt ut honom på balkongen. Där kan han städa och kladda hur mycket han vill.

Trevlig tisdag på er, det som återstår av den!

 Min lilla städnisse, det är ett hårt liv du lever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar