Wanna read this blog post in another language?

lördag 13 april 2013

Bakslag

Vad är det med vår familj och magsjuka egentligen? Nu är vi drabbade igen, eller alla utom jag som på något mirakulöst sätt klarat mig hittills. Vi hade tänkt åka på utflykt idag, göra ett nytt försök vid Saguaro Lake eftersom vi nu har fått vårt årspass till nationalparken här, men istället blev det bara en kort prommis för mig och Ted som tackade för sig genom att spy ner sig utanför mataffären och därmed sällade sig till skaran av de redan insjuknade.

Nu är klockan över nio och lillskrutten sover (för tillfället i allafall) och Jack och Martin läser godnattsagor i soffan. Det var ingen mer än jag som ville ha middag så jag kör en kontinentalt sen kycklingpasta och ett glas rött till. Det senare inbillar jag mig kan tjäna som decinficeringsmedel efter alla baciller som har regnat över mig idag, eller så kanske jag bara firar att den här dagen äntligen lider mot sitt slut. Hoppas på en bättre en imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar