Wanna read this blog post in another language?

torsdag 10 april 2014

Momcation

Okej, precis när jetlagen lagt sig så var det dags igen för en liten tripp över atlanten. Dock bara jag den här gången. Orsaken till resan är inget rolig, min mormor ska begravas imorgon och det kan jag bara inte missa, men jag tänker också passa på att göra det allra bästa av de här dagarna helt på egen hand. Så förutom att försöka slå världsrekord i antal besökta flygplatser på kortast tid (6 st olika på 5 dagar...) så ska jag klämma in en utekväll med en efterlängtad vän bland annat. Bjussar på några bilder från senaste dygnet. Hepp!

Började hemma på Sky Harbor, med fina ökenberg i bakgrunden.

Bytte plan i Houston och blev lite sugen på att gå fel och hamna i Colombia istället för London.
Var väldigt nära att köpa en sån här till Ted...
Utsikt från fönstret, Mississippifloden!
Lite otippat med svensk film i United Airlines utbud.
London calling!
Hemma i ett vårsoligt Stockholm! Phoenix sportade tydligen 98F igår så det kändes helt ok att andas frisk vårluft istället :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar