Wanna read this blog post in another language?

måndag 10 februari 2014

Energiunderskott

Hej på er. Det har varit ganska intensivt sedan vi kom tillbaka från Mexico, alla i familjen har varit mer eller mindre sjuka i omgångar och det har resulterat i många långa dagar hemmavid och ganska lite ensamtid för mig. Men nu siktar vi på en helt vanlig vecka med förskola och rutiner. Och är man inte upptagen på utsidan så kan man ge sig sjutton på att det blir lite rörigt på insidan istället. Av flera anledningar önskar jag nu att vi inte var så långt hemifrån, att det finns saker som människor bara kan ge varandra personligen och där skype och facetime är helt värdelöst. 

Borde vika tvätt och borde tagit Ted till parken idag men istället valde jag att vara snäll mot mej själv och lägga mig under en filt i soffan och kolla på meningslösa men underhållande realityserier på TLC. När världen är stor, kall och läskig är det viktigt att vara snäll mot sig själv. Parken finns kvar imorgon och dessvärre tvätten också. Hoppas nu att den här veckan fortsätter lite bättre än den förra slutade!

Härifrån flyttar jag mej inte förrän jag måste... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar